- Hetek? Hónapok óta gondolkozom, hol a határ.
- Kiért szól a dob, kihez szól a fohász.
- Mindíg figyel az Isten? Vagy nála is van nyitvatartás?
Tegnap hallgattam ismét, hogy vitatkoznak a kispesti oktatáspolitikusok azon, hogy ha egy iskola egyházi kezelésbe kerül mi is történik.
Ami biztos! Az egyházi iskolákban a gyerekekre több pénz jut az államtól. Háromszor több pénz. És ezért az iskola tesz is valamit. A jobb feltételek ellenében kiválogatják a gyerekek javát, és kötelező elvárás a hitéleti tevékenység mind a diákok, mind a pedagógusok és a szülők körében.
Ez mit jelent?
- 2010-ben 440
- 2013-ban 800
- 2017-ben 1308 egyházi iskola volt
és az alapján amit hallottam ez folyamat, és egyházi iskolákba való "kényszerítés - hittérítés" folytatódik.
Ezekben az iskolákban jelenleg a tanulók 20% - át nevelik, és látják el keresztényi világképpel akár akarják, akár nem. ÉS mivel a tendencia folytatódik elmondható, hogy hamarosan magyarország ismét a kereszténység védőbástyájává alakul.
Elfogynak az észérvek, és csak a hitélet marad, ahogy az egyházi iskolákból kikerülő Európai értékrendet követő válogatott értelmiségi réteg átveszi az irányitást a politikai és gazdasági érdekszférákban.
István és Koppány harca újra és újra megvívatik, és az Isteni tudás az oltárokon áldozati ajándékká silányúl?
ÉS a magyar hagyomány újra legyőzettetik?
Hetek - hónapok óta nézem a Tudókat, és nem értem, hol a határ!
Kiért szól a dob? Életre kell e, vagy csak zeng?
Alapkérdésekben nem tudunk dönteni. Ezért most leírom én hogy látom.
A világ hátrom szintje, a felső, a középső és alsó világ, ahogy fent úgy lent, ahogy kint úgy bent, benne van az emberben is. És ott van az emberen kívül is.
A Tudók, közvetítők, akik a felső és alsó alsó világ megnyilvánulásai között egyensúlyoznak, és próbálnák átadni azt a tudást amivel rendelkeznek.
Csak azt felejtették el, hogy
"Naporcájú Istenatyánk szarvasbikává változván,
kilencágú, lángoló agancsával
fölöklelte Ármán pusztító, kietlen telét
és üldözőbe vette Ármán-t,
akiből sikerült kitépnie egy darabot.
E darab neve büntetés.
EI is tűnőde ezen Isten, mondván:
"Bizony, ez bosszú, ha vesszük,
de az IGAZSÁG, mely Iényegem,
kereketlen szekér, talpatlan szán
büntetés és bűnhődés híján.
Ezt megtartom!
A SzüKSÉGES Rossz tartozzék lényegemhez!"
Ettől kezdve tartja számon az ÉG
a jó és rossz cselekedetet egyaránt.
Bünteti a rosszat, jutalmazza a jót.
"
a tudás egyben itélkezés is, és törvények tartása is!
Mert
"Ármán a ROSSZ SZELLEMEK eleje, fejedelme pedig látván, hogy az emberfajzat törvényt
követ így szóla:
- Amíg az embemek nem volt törvénye, nem volt mit megszegnie, de nem is jutott
előbbre ISTEN felé. Most meg lám, gyalulkodik, nyesekedik, hogy ISTEN hathasson általa,
ő meg ISTEN által, AHHOZ emelkedvén. Nem jó ez nekünk mert lsTEN erőt merít az emberből,
és mink ürgelyukba bújhatunk ijedtünkben."
Oszt e helyett a tudók
vagy a törvényt őrzik. És elvonulva bezárkóznak, miközben a törvény nem azért van hogy őrizzék, hanem azért, hogy az által vezessenek, s megsértődnek, ha szembesítjük őket az élettel.
vagy a törvényt értelmezik. És megtalálják azt, hogy hol van lehetőség a maguk akaratára formálni azt, és észre sem veszik, hogy nem vezetnek a törvények által, hanem megvezettetnek a törvények mentén, s szolgálói lesznek mások akaratának, s nem az Istennek.
vagy a törvényt kihasználják, és a törvényt technikává silányitva, erőszakot követnek el magukon, vagy a világon, megtagadva a teremtést.
Ez pedig oda vezet, hogy az a kis szabadságot, amit a kommunizmus láncainak levetése után kaptunk, újra elfelejthetjük, és pár év múlva hagyományainkat újra halott skanzenlátványossággá degradálja, a megerősődő keresztényi elnyomás.
Ezt akarjuk?
Vagy elfogadjuk, hogy a törvények vannak, és azokat betartani, és betartatni is kell !
Elmegyünk az emberek közé és tanítjuk őket !
És büntetjük azokat akik ömnagukért, hazudnak, akár maguknak, akár másnak.
És merjük vállalni, a törvényt.
(az idézetek a Büün világképéből Ármány könyvéből véttettek. Rovójuk: Máté Imre.)