Utazás felfelé

Fehér Medve

Fehér Medve

Amikor az ég adja a másikat!

2016. március 22. - fehermedve

Idén az új évet elég kemény vállalással kezdtük!

Végre volt helyünk, így a szert nem kapkodva, hanem módját megadva csinálhattuk, ezért úgy gondoltam, hogy a szert három világra kiterjesztjük.


fa.jpgÍgy az alsó világ kedvéért ültetünk.

egyesulet.jpgA középső világ kedvéért alapítunk.

szertuz2.jpgA felső világgal pedig szert tartunk. 

Aki ismer, az tudja, hogy nem a részletekbe vesző tervezésnek vagyok a híve, így mindig marad lehetőség a rögtönzésre,és a jobbá tételre. Talán ez is nagy tanulság.

A rend nem a szabályokból fakad, hanem a szándékból, akaratból.

Így aztán maradt lehetőség a felső világnak megmutatni, mi a véleményük az egészről :), Amit meg is tettek.

Valamikor 5 felé kiszaladtunk még Enikővel vásárolni a szerre, visszafelé a majdnem legrövidebb úton vezetem vissza, aztán mivel az épen készülő Budi tájolásáról más elképzeléseim voltak mint az építőknek, elmerültem a budi tájolás rejtelmeibe. Mikor aztán befejeztük, és a budi megfelelő irányba került, megfordultam, és legnagyobb meglepetésemre Sólyomfi vigyorgott Enikő mellett rám. Mint kiderült éppen előtte sétáltunk át a parkolóban, miközben neki éppen lett fél óra szabadideje, így felhasználva indiánmúltjának tapasztalatát, becserkészet minket az erdőn keresztül. És éppen bele eset az egyesület alapító közgyűlésébe. Ahogy már írtam, nem a részletekben vagyok erős, ezért úgy voltam vele, hogy biztos lesz 10 hülye elhívatott komoly gondolkozású, a közért tenni akaró személy aki aláírja a papírokat. Így az elnökség se volt előre kigondolva. Azt tudtam, hogy Enikő és Szabó Laci (a szekszárdi táltos) lesz az elnökség, de a harmadik tagról lövésem se volt. De ha már Sólyomfi belesétált, hát megkapta.

Tehát örömmel jelentem, hogy az Őseink Törvénye egyesület meglepetés alelnökkel megalakult.

És itt is gratulálok

  • Dibáczi A. Enikő elnök asszonynak
  • Sólyomfi Nagy Zoltán alelnök úrnak és
  • Szabó László alelnök úrnak. (aki nem a Maci :) )

 

Aztán jött a fa ültetés. Jó utcai táltosként azt még tudtam, hogy kéne facsemete, meg gödör. Ezt rendben is volt. Viszont a vízről már másnak kellet gondoskodnia. Hát mit tesz isten. Az ültetésre kijelőlt hely mellet 5 lépésre a bokor aljában egy gondosan kidobott vödör állt, tele esővizzel. Így aztán a barack fánk talán megmarad. 

 A szerről nem is szólok. Örülök hogy olyan sokan álltuk körbe a tüzet. Ünnepről - ünnepre egyre többen leszünk, és ez így a jó.

 

Aztán persze kicsit beszélgettünk múlattunk is, hisz mindenki tudja, hogy Gyümölcsoltó Boldogasszony napján, a vörösbor egyből vérré válik. :)

buli.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fehermedve.blog.hu/api/trackback/id/tr738511260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása